مطالب داغ مجله ای

  • ۰
  • ۰

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز :

 

 

 

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

من برای زندگی تورا بهانه می کنم

*************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

عاشقی جرم نیست ای مردم

اتفاق است پیش می آید

***************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

ظاهر آراسته ام در هوس وصل ولی

من پریشان تر از آنم که تو می پنداری

*********************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

موجم که آسودگی ما عدم ماست

*****************************************

****عکس نوشته همراه با متن عاشقانه****

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

شرم بادت زین عمل ها یار با یار این کند ؟

*****************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

نگاه میکنب و من ز شوق می میرم

******************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

نمی دانم بگویم متاسفانه یا خوشبختانه

حال دلم اما ، فقط با تو خوب بود !

********************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه

در دلم بنشسته ای ، بیرون میا …

********************************************

عکس نوشته همراه با متن عاشقانه۷

دل را قرار نیست ، مگر در کنار تو …

*********************************************

**** عکس نوشته همراه با متن عاشقانه ****

 

گردآوری شده توسط گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز

  • ۹۷/۰۹/۲۹
  • محمدرضا تقی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی