مطالب داغ مجله ای

  • ۰
  • ۰

مجموعه بهترین اشعار دوبیتی

گروه سرگرمی مجله اینترنتی ائویمیز :

 

 

تو را در دلبری دستی تمام است

تمام است و تمام است و تمام است

مولانا

*****************************

دوست دارم نزنی شانه و هی گیر کند

لای موهای پریشان تو انگشتانم…

فرامرز عرب عامری

*****************************

مجموعه اشعار دوبیتی

کَس نمی‌گیرد سراغ

از خلوتِ دلتنگ ها…

علی مقیمی

**************************

کَس نمی‌گیرد سراغ

از خلوتِ دلتنگ ها…

باباطاهر

*************************

ما که از خیالت خیری ندیده‌ایم
خوشا به حال کسی
که خودت را دارد

افشار کریمیان

************************

در چشم دیگران منشین در کنار من

ما را در این مقایسه بى آبرو مکن

فاضل نظری

***********************

برای حجمِ آغوشت

تمامِ عمر می‌جنگم …

مریم قهرمانلو

***************************

دست هایت تمامِ من بود،
با تمامِ من به کجا رفتی؟

افشار کریمیان

***************************

گویند: دل به آن بتِ نامهربان مده!

دل آن زمان ربود که نامهربان نبود!

اصلی قمی

***************************

مجموعه اشعار دوبیتی

****مجموعه بهترین اشعار دوبیتی****

دنیا سر به سر خیال است، خیال

هر نوع خیال می کنی میگذرد …

وحشس بافقی

*****************************

از روزی به روزِ دگر
دوست داشتنت جاری‌ست…

لیلا مقربی

*******************************

یک نفر دستش خورد
چای ریخت روی تقویم
تمام روزها تلخ شد…

آبا عابدین

*****************************

چه پیش آمد …
که آن گل‌های خوبی ،
ناگهان پژمرد …!

فریدون مشیری

*****************************

‏داد و بیداد نکردم که در اندیشه من

مرد آن است که غم را به گلو میریزد

یاسر قنبرلو

****************************

اکنون کجایى؟

اى همگان بى تو تنگ دل

حسین منزوی

*****************************

پنهان شدم
در پشتِ یک لبخندِ اجبارى
هرگز نمى بیند نگاهى، اشکِ ماهى را

محمد شیخی

*******************************

مجموعه اشعار دوبیتی

پاییز
پنجره‌ای است
که از اتاقِ من
به هوایِ تو باز می‌شود…

کامران رسول زاده

********************************

به تلخی رفته‌اند
قَندهایی که
با خنده‌ات در دلم آب می شد

هادی رضایی

********************************

به دام زلف بلندت دچار و سرگرمم

مرا جدا مکن از حلقه‌های زنجیرم…

فاضل نظری

*******************************

عشقِ دیدار تو…
بر گردن من زنجیریست…

مهدی سهیلی

******************************

آهنگری کردم ولی هرگز نشد نرم

هر قدر کوبیدم به قلب آهن تو

اعظم سعادتمند

*******************************

‏همه باغ دلم آثار خزان دارد، کو؟

آن که سامان بدهد این همه ویرانی را

حسین منزوی

*********************************

عمری به سوی زلفش

سرگشته چون نسیمم…

امیرخسرو دهلوی

**********************************

مجموعه اشعار دوبیتی

پیش من، از غم و از تلخی ایّام نگو

من خودم تلخترین حادثه‌ی تاریخ‌ام

عادل نوروزی

**********************************

بس پرده‌ها برداشتم

باشد که با ما خو کنی

مولانا

*******************************

تو خوب ترین
اتفاق ممکنی وقتی که
اولِ صبح در یادم می افتی..!

رضا باقری فرد

********************************

سینه ی تنگ من و
بار غم او ، هیهات!!

مرد این بار گران نیست،
دل مسڪینم

حافظ

********************************

خودشناسی قدم اول عاشق شدن است

وای بر یوسف اگر ناز زلیخا بکشد …!

فاضل نظری

********************************

تمام راه دلگیرم شبیه گل‌فروشی که

شب‌پاییزبایک‌دسته‌گل‌تاخانه‌برگردد

فرامرز عرب عامری

****************************

مَردِ آبان، اگر عاشق نشود می میرد

عاشقی حس قشنگی‌ست درآبانی ها

حامد فلاحی راد

****************************

****مجموعه بهترین اشعار دوبیتی****

 

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی ائویمیز

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • محمدرضا تقی زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی